2013. augusztus 9., péntek

All the small things - avagy apróságok, a teljesség igénye nélkül

Találtam pár bejegyzést, ami felkeltette a figyelmem, mivel másképp működtek, mint ezelőtt, vagy netán korábban vitás volt:





Charge - Engage-elve nem lehet rohamozni, de egy másik ellenséges model melee-jén büntetlenül, tehát disengaging strike nélkül átrohamozhatunk.

Saját figurák célzása - ha saját figurát célzunk duel-el, még mindig dönthetünk úgy, hogy a védekezés helyett egyenlõnek tekintjük a duel eredményét (nem csak a casting-ra vonatkozik). Ekkor a védekezõ model nem is húz lapot, az eredmény döntetlen, a védekezõ pedig nem aktiválhat triggeket

Lövés közelharcba - ha egy engage-elt model-re lövünk, akkor a 2"-en belül lévõ model-ekre kell randomizálni a találatot, tehát a 3"-es vagy 4"-es melee range-es figuráknál is csak a 2"-nél közelebbi model-ekre kell randomizálni, valamint egy engage-elt figura mellett álló (2"-en belüli, de akár nem engage-elt!) összes figurára (baráti vagy ellenséges) kell randomizálni a találatot

Cover - a tereptárgytól 1"-en belül lévõ model jogosul cover-re (az eddig megszokott módokon kap); a hard cover nem ad armor-t, ellenben damage flip-re is [-]-t ad

Esés - 2" fölötti eséstõl sebzõdik a model, onnantól a magasságtól függõen sebzõdik a model (pl. egy 4" magas epületrõl leesõ model 4-et sebzõdik)

Blasts - minden model aki a blast marker alatt van, sebzõdik, kivéve, ha 3"-nél alacsonyabban vagy magasabban van, mint maga a blast marker; ha több figura is van a marker alatt, akkor a támadó játékos dönti el, hogy milyen sorrendben kell végrehajtani a sebzés kiosztást
Csonti féle kiegészítés: a blastnál nagyon fontos, hogy LoS-nak kell lennie a blastos sebzést bekapó modell és a blast marker alatt lévő figura között, hogy utóbbi sebződjön... ugyanez igaz pulse és aura esetében.
Summon - az idézett lénynek úgy kell az asztalra kerülnie, hogy legyen LoS-a az õt idézõ figurától; az idézett figurák Slow-ként jönnek a játékba és nem hajthatnak végre Interact Action-t az idézésük körében

Terrain - Dense: végre mindenki belát a tereptárgyakba, erdõkbe, nem csak 3" erejéig, hanem teljesen. A dense tereptárgyakba tehát be lehet látni korlátlan mélységig, de rajtuk keresztül nem, kivéve ha az adott model már térdig gázol az adott tereptárgyban... (pl. erdőben)

Red Joker: nincs extra flip, Severe + Weak sebzésnek megfelelő értéket sebez; ha húzod valamelyik duelben, akkor az ellenfél nem csalhat

Casting - nem látom, hogy most is előre ki kéne hozni a duel total-t a varázslatoknál, mint eddig...úgyhogy lehet, hogy ez is változott


Ha még eszetekbe jut valami, szóljatok!

Yosh voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése